Sea export-import

A Sea export-import VÁLLALATUNK FŐ PROFILJAINAK EGYIKE.
Ennek köszönhetően nagy tapasztalatunk van a folyamat teljes lebonyolításában. A tengeri szállítmányozás 20’ és 40’ konténerben, speciális konténerben továbbá LCL módozatban, ügynöki formában látjuk el a hajóstársaságokon keresztül Európa északi és déli kikötőin át WFG partnerhálózatunk szakmai bevonásával egyidejűleg.

A Sea export-import KÉT FONTOS ISMÉRVE A NAGY FUVARKAPACITÁS VALAMINT A HOSSZÚ TRANZITIDŐ.
While the round trip can be traversed in 2 to 3 days by air, with a sea freight service it can be up to 40 to 60 days.
Although one of the slowest modes of transport, its transport capacity can be as high as 40,000 to 50,000 tons, making it one of the highest value modes of transport.
A szállítási időtartamnak köszönhetően sokan azt hihetik, hogy ez az egyik legkevésbé költséghatékony szállítási mód, azonban a szállítóhajók nagy mennyiségű áru szállítására képesek akár nagy távolságra is. Ennek köszönhetően az egységre jutó költség ( tonnakilóméter ) kedvezőbb mint a többi szállítási módnál.

A tengeri szállítmányozás a kedvező árak, nagy hatótávolság mellett biztonsági szempontból is kiemelkedő! Azonban nem árt mérlegelnünk, ha egy baleset bekövetkezik az anyagi kár sokkal nagyobb lehet, mint más szállítási módoknál. A tengeri szállítmányozásra használt hajók a legnagyobbak, melyek kereskedelmi forgalomban megtalálhatóak.

Kapacitásukat TEU-ban adják meg. Az ügyfelek két mód közül választhatnak, teli konténeres ( FCL ), valamint gyűjtő konténeres ( LCL ) megrakodás. FCL megoldás esetén 1 feladóról és 1 címzettről beszélünk, míg LCL esetén több feladóról és több címzettről is szó lehet.

INTEREST IN MARITIME TRANSPORTATION, ORGANIZATION OF MARITIME TRANSPORTATION WITH CONFIDENCE.

If you have any questions left, feel free to contact us!

CONTACT